joi, 13 martie 2014

Iata m-am intors...

eheiei....m-am intors...dar nici nu am fost plecat de fapt...am stat precum un simpu spectator al lucruilor care mi s-au intamplat, cu voie,far de voie,mai mult sau mai putin implicat in viata mea...Desi au fost multe care sa ma faca "sa ma razgandesc",insasi pierderea intr-un nemurire a mamei mele dublata de o nesabuita cautare a tot ceea ce este sau nu este, a tot ceea ce este firesc sau nu...dar stau si ma intreb...ce mai este firesc in ziua de azi?!O intrebare care anuleaza nesabuintele ce ne fac prezenta mai mult sau mai putin existenta...cam sumbra concluzia... Din zi in zi si pe zi ce trece imi doresc sa ma fi nascut PROST.exista un refren acum niste ani de zile "Tara te vrea PROST!". Am sa incerc si o alta postare, poate mai plina de "viata". Inchei adresandu-ma public si salutand totodata atitudinea lui Tudor Chirila - pe care dealtfel il admir - in urma replicii lui Paul Surugiu privind concertul din club Live: Tudor ai dat dovada de caracter si onoare...ceea ce multora dintre "artistii" zileleor pe care le traim le lipseste asigurandu-l de toata admiratia mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu